Home > Sake >

Ohmine 3粒 山田錦 秋酒 [720ml]
Ohmine 3粒 山田錦 秋酒 [720ml]


 
Our Price: $360.00
Sale Price: $290.00
Savings: $70.00

Stock Status:(Out of Stock)

Availability:: Usually Ships in 2 to 3 Business Days
Qty:

Description
 
Ohmine 3粒 山田錦 秋酒,是 山口縣 大嶺酒造 用心釀造的佳釀,他們的目標是釀製出世界性的,連外國人也會覺得好喝的日本酒。此作使用了日本名水百選之一的弁天池の湧水,配上與常規3粒米不同的酵母釀造,完成後再在藏內經過了一整個夏季的熟成才裝瓶發售。作品帶麝香葡萄般的清新香氣,除了熟成讓口感變得圓潤之外,酵母還帶出了更溫和的風味,將山田錦的米旨鮮味柔和地帶引出來,非常適合配上如秋刀魚或甘栗等秋季食材享用,亦非常建議大家嘗試將其加熱享用呢。

Share your knowledge of this product. Be the first to write a review »

Browse for more products in the same category as this item:

Sake